Creeaza cu noi echipamentul tau unic, individualizat!
Personalizam atat echipamente sportive cat si articole personale, cadouri, echipamente pentru personalul operatorilor economici privati si al institutiilor de stat.
Metoda de PERSONALIZARE
1924.ro foloseste ca metoda principala de personalizare termotrasnferul.
Termotransferul este procedeul de personalizare cel mai utilizat in industria sportiva, realizat prin aplicarea la cald cu ajutorul unei prese termice profesionale a unor folii speciale din PU, care au fost în prealabil prelucrate si decupate cu un cutter-plotter.
Personalizarea realizata prin termotransfer are cea mai indelungata durata de viata dintre procedeele de personalizare folosite in domeniul sportiv, atat timp cat se respecta temperaturile de spalare, 30-40 grade Celsius.
Materialul recomandat pentru personalizarile realizate prin termotransfer este polyester-ul, sau combinatii ale acestui material. Se pot personaliza si articole din bumbac.
Personalizam orice cantitate!

1924.ro
„In aceasta echipa luptam pentru acel centimetru, in aceasta echipa tragem cu dintii de noi insine si de cei din jurul nostru pentru acel centimetru, ne agatam cu unghiile de acel centimetru, pentru ca stim ca atunci cand adunam toti acei centimetrii, acestia vor face diferenta dintre victorie si infrangere, diferenta dintre a trai si a muri. Va spun un lucru, in fiecare lupta, cel ce e dispus sa moara este cel ce va castiga acel centimetru. Si stiu ca, daca voi mai avea suflare in mine, voi avea pentru ca sunt dispus sa lupt si sa mor pentru acel centimetru.”
( Al Pacino – Any Given Sunday)
How does this happen GRAFICA
Proiectarea si crearea marcii sau a logo-ului.
Scopul principal in crearea unui brand este acela de a face emblema echipei unica, astfel incat oricine sa poata asocia imediat echipa cu logo-ul sau.
Logo-ul joaca un rol important in recunoastere echipei.
Prin urmare, marca reprezinta compania si valorile pe care le transmite pe piata cu produsele sale, indiferent daca este vorba de o echipa, marca de imbracaminte, brand alimentar sau o firmă de avocatura.
PROCES GRAFIC IN 4 ETAPE
este o parte foarte importanta a procesului de proiectare. Daca cercetarea este neglijata, acest lucru poate crea probleme mai tarziu. Designerul ar putea produce un logo care arata foarte asemanator cu un logo al altei echipe.
pentru designeri, procesul de creatie trebuie sa includa si colectarea de informatii si/sau sugestii, precum si acumularea de cunostinte, atat legate de echipa/club, istoricul dar si viitorul echipei, si nu in ultimul rand de dorinta si viziunea clientului.
o odata ce toate cercetarile sunt finalizate, sunt create schite preliminare. Designerul va prezenta una sau mai multe variante clientului. In aceasta faza clientul poate solicita modificari si/sau completari. Ulterior, varianta aleasa de catre client va primi atributivul "bun de tipar".
Tot ce mai ramane de facut este sa incepem productia.
grafica ta
Trimite-ne ideile tale pe e-mail si noi le vom realiza pentru tine!




